Miyaブログ
   
  >> ホーム
  >> RSS1.0
プロフィール

Miya

  • Author:Miya
  • Miya ブログへようこそ!

最近の記事

月別アーカイブ

カテゴリー

 スポンサーサイト

スポンサー広告 | 固定リンク
(--/--/--(--) --:--)

 銀座スイング/ginza swing


今日は俊太郎さんのCDの発売記念ライブ。CDの曲、中心に演奏しました。あらためてジャンルの広さというかよくこれだけテイストの違う曲を一枚のCDの中に集約したな、感心してしまいました。月光値千金をフリージャズでやっているのだけど、すごく面白いんだ。CDの売り上げも絶好調で楽しいライブでした。悪天候の中来て下さったお客様本当にありがとうございました。ところで私の隣に座っているアレックス少年、すっごくイケメンなんだよ。ううーん、将来有望なり。夜はなかなか小さい子は出にくいだろうけどもっともっと若い人に聞いてもらいたいな。また着てね!

それから全然関係ないけど、アメリカの牛肉のニュース見ました?輸入されないはずの狂牛病の菌がたまりやすい背骨入りの肉を送ってきたニュース。私は腹がたっています。アメリカで活動している友人から、アメリカは食材の管理に対してずさんな所が多いよ、とは聞いていたけど本当だったのだな。アメリカはジャズの母国でいい意味で適当な事もいっぱいあると思うけど、でも約束は守るべきだよね。また輸入が再開されても私はしばらく食べないぞ。

さあ、明日はいよいよカフェクレール!お騒がせしていましたアレンジは無事終わりました。初演の曲はめちゃくちゃ緊張するのですが、おもいきりやろうと思っています!明日はどうか気をつけてお越しくださいね。

Today is Syuntaro’s CD sale commemorative live. I relized again how many different types of songs we played. It is amazing that we put al thouse songs in one CD. We play Get out and get under the moon in free jazz and that is great fun. We sold many CD’s and it was a very good live. Thank you very much for coming today in such bad weather. By the way Alex who is sitting next to me is so cute! I really would like to have more young listeners although I know it is hard for young children to go out late.

This is nothing to do with music but I am very disappointed in the US for sending meat that might have BSE. I have heard that the way American people handle food products quite carelessly but I guess that was true, I think there are many good points about America but still they should keep the promise they made they shouldn’t send that kind of meet to Japan. Even if Japan starts importing beef I won’t eat it for a while.

Anyway tomorrow is café clair which I have been working for a long time. I hope to see you tomorrow.

未分類 | 固定リンク
(2006/01/22(日) 01:02)

copyright © 2005 Miyaブログ all rights reserved.
Powered by FC2ブログ. / PHPウェブログシステム3 / ネットマニア


