Miyaブログ
   
  >> ホーム
  >> RSS1.0
プロフィール

Miya

  • Author:Miya
  • Miya ブログへようこそ!

最近の記事

月別アーカイブ

カテゴリー

 スポンサーサイト

スポンサー広告 | 固定リンク
(--/--/--(--) --:--)

 5月5日
最近、刺激的な事が続いています。

山下洋輔さんのニューカルテットにゲスト出演。

ゲストとして、ちょっと吹くぐらいかな、と思っていたのですが、なんと、まるまる1stage フィーチャーしていただき、Miya’s Book;Music for Seven Daysの中の曲を4曲演奏しました。

山下さん以外は、私のオリジナルを演奏するのは初めてでしたが、素晴らしい解釈、内容としても力強い感じだったのではないかと思います。

また、山下さんと (Dialogue)をduo演奏しましたが、繊細かつ、圧倒的な表現力に感動しながら、なんとか必死についていきました。

後半はニューカルテットのレパートリーに参加。

メンバーの力強い演奏に刺激を受け、激しい展開だったと思います。

山下さんの音楽は、本当に勉強になります。

胸の奥がムズムズして、無性に作曲がしたい気分。

Recently some very exciting things are happening.

I played in Mr.Yosuke Yamasita’s new quartet as a guest.

I thought that maybe I will be playing only a little bit as a guest but actually I was given the chance to play 4 original songs as a feature guest.

It was the first time for the members to play my songs (except Mr.Yamasita) but I think they had a beautiful interpretation and very energetic playing.

Also I played a duo with Mr.Yamasita (dialog) and as usual so impressed how beautiful, delicate and striking playing.

The second half I joined in the new quartet’s repertory.

The members were playing very strong phrases and I was inspired a lot from them.

There is so much to learn from Mr.Yamasita.

I feel like writing music.

未分類 | 固定リンク
(2008/05/10(土) 23:37)

copyright © 2005 Miyaブログ all rights reserved.
Powered by FC2ブログ. / PHPウェブログシステム3 / ネットマニア


