Miyaブログ
   
  >> ホーム
  >> RSS1.0
プロフィール

Miya

  • Author:Miya
  • Miya ブログへようこそ!

最近の記事

月別アーカイブ

カテゴリー

 スポンサーサイト

スポンサー広告 | 固定リンク
(--/--/--(--) --:--)

 Cafe Mimo



遊佐未森さんのコンサートにゲスト出演するために金沢にやってきました。今年で8回目を迎える「café mimo」で各公演ごとにゲストが違うのですが、幸運にもその中の一カ所で私が演奏できる事に。

未森さんの音楽は、心が洗われる、あたたかいものがじーーーんと広がっていくのを感じて、大好きなのです。

なんと、今回は私の「Tri」を歌っていただけたのです!

(この為にここ最近、自分のライブでも頻繁に演奏していたのです。)

天使のように透明感の声で聞いたメロディー、一生わすれません。

そして、あらためて、未森さんのすごさを感じました。

Café mimoのメンバーであるギターの西海さん、ドラムの楠さんもすごく素敵なミュージシャンで、(楽器はもちろんですが、お二人のコーラスの上手さは初めて聞いたときは衝撃でした)さわやかなスタッフの皆様とこうして、お仕事できる幸せをかみしめつつ、一日限りのコンサートが終了。

ジャズとは違って2時間の1ステージ(私が演奏したのは本編の最後のほうで二曲+アンコール)随所に楽しめるような細かな配慮がしてあります。

写真はcafé mimo のお宝ツアーTシャツ。アンコールでみんなで着ました!

I went to Kanazawa to play at Ms.Mimori Yusa’s Concert as a guest player. It is a event that has been going for 8 years and been hold in a few places and every where there is a different guest. I was lucky to be able to play at one of them.

Mimori-San’s music is beautiful and heartwarming and I always enjoy a lot playing it.

The big event for me was that she sang my song Tri.

I shall never forget how beautiful it sounded and I realized again how a great musician she is.

The members of café mimo Mr.Nisiumi and Mr.Kusunoki were amazing musicians and the staff were so nice it was a great environment to work.

It was a concert for 2 hours and I played two songs near the last and the encore. Many little efforts you can see to keep the audience enthusiastic and there is a lot to learn from.

The photo is café mimo’s staff t-shirt.


未分類 | 固定リンク
(2008/03/09(日) 21:44)

copyright © 2005 Miyaブログ all rights reserved.
Powered by FC2ブログ. / PHPウェブログシステム3 / ネットマニア


