Miyaブログ
   
  >> ホーム
  >> RSS1.0
プロフィール

Miya

  • Author:Miya
  • Miya ブログへようこそ!

最近の記事

月別アーカイブ

カテゴリー

 スポンサーサイト

スポンサー広告 | 固定リンク
(--/--/--(--) --:--)

 最近


こんにちは!

しばらくブログをお休みしていましたが、この一週間は色々ありました!

音楽的なビッグイベントとしては横濱ジャズプロムナードに参加しました。

SATURDAY JATPという事で、メンバーは私がここにいていいのぉ?というぐらいベテランの超有名人ばかりでした。とくにベースの金井英人さん、サックス、フルートの竹内直さんの素晴らしい演奏に圧倒されながらもなんとか無事に終了し、貴重な経験になりました。

そしてプライベートでは、念願だったスキューバダイビングのライセンスを取りに、世界一安く取得できるという事でグアムへいってきました!!!!

もう、最高でした!!!今まで見た事のない神秘的な世界、珊瑚の大棚、トロピカルなお魚、3日間ダイビング三昧で感動的な時間をすごしました。曲がかけそうです。

感動といえばもう一つミラクルな事が!偶然、仕事でグアムに仕事でいらしていた歌手の峠恵子さんにお会いしたのです。こんな事ってあるの???とびっくり。そんな訳でダイビング後は恵子さんと、恵子さんのグアムでのお知り合いでとても素敵な方々に紹介していただいたりして、とっても充実した時間をすごしました。人との出会い、つながりに大感謝です。

さぁ、明日から仕事復帰です。

Hello.

I haven’t been writing this blog for a while but many things happened this week.

Musically the big event was that I played in Yokohama Jazz Promenade.

The name of the session was SATURDAY JATP and all the members except me were super famous jazz musicians and I don’t know why I was in it but it was a great experience,

Specially I was astonished by Mr.Hideto Kanai and Mr.Nao Takeuchi. They are my aim.

The other big event was that I went to Guam to get a license for Scuba Diving. Guam is the most cheapest place in the world to get a license and it was so much fun. The sea was beautiful and I definitely want to go again.

Also there was an miracle encounter. I met Miss Keiko Touge whom was in Guam for a show just by chance. I thought I would only be diving but it turned out to meet Keiko and her wonderful friends and we had a great time.

I really must thank the encounter.

未分類 | 固定リンク
(2007/10/12(金) 00:52)

copyright © 2005 Miyaブログ all rights reserved.
Powered by FC2ブログ. / PHPウェブログシステム3 / ネットマニア


