Miyaブログ
   
  >> ホーム
  >> RSS1.0
プロフィール

Miya

  • Author:Miya
  • Miya ブログへようこそ!

最近の記事

月別アーカイブ

カテゴリー

 スポンサーサイト

スポンサー広告 | 固定リンク
(--/--/--(--) --:--)

 3月2日 blue flame
広尾にある、Blue Flame という一月にオープンしたばかりのお店で演奏しました。リーダーはギターの原とも也さん。2年ぐらい前に一度ご一緒したきりだったので、おぼえていてくださって、感激でした。広尾という街は今までほとんど縁がなかったのですが、なんていうのかな、オトナな雰囲気に圧倒されました。お店も洗練された素敵な空間で、緊張しましたが、なんとか無事に演奏する事ができました。

今月はあと何回か出演する機会ができましたので、是非一度お越しください。

I played in the new opened bar in Hiroo. The leader was Mr.Tomoya Hara on guitar. I had played with him once just about 2 years ago and it was a great pleasure that he remembered me. I haven’t had many chances to come to Hiroo in my life and a little astonished in the mature atmosphere. The bar was a beautiful place and I felt a little nervous but enjoyed the music.

This month I will be playing a few times so I hope to see you once there.

未分類 | 固定リンク
(2007/03/03(土) 15:22)

copyright © 2005 Miyaブログ all rights reserved.
Powered by FC2ブログ. / PHPウェブログシステム3 / ネットマニア


