Miyaブログ
   
  >> ホーム
  >> RSS1.0
プロフィール

Miya

  • Author:Miya
  • Miya ブログへようこそ!

最近の記事

月別アーカイブ

カテゴリー

 スポンサーサイト

スポンサー広告 | 固定リンク
(--/--/--(--) --:--)

 2月28日
ピアノの楠さんとドームホテルで演奏しました。今日、なんで楠さんとの演奏がこんなに気持ちいいのか、ちょっとだけわかった気がしました。楠さんは最初の一音から、どっぷりと音楽の世界の中にいる、だから私も自分の世界に入りやすいんだ!色々な可能性を感じました。尊敬するミュージシャンと共演できるのは、本当に幸せです。

今日の昼間に打ち合わせがあって秋葉原にいきました。なかなかいく機会がないけど、ニュースでよく見ていて、サブカルチャーにも興味があるので、ちょっとしかいられなかったのですが、今度ゆっくり散策したいです。とても興味深いに匂いがしました。


I played with Mr.Kusunoki in Dome hotel. I have come to realize why it is so comfortable with playing with him. The moment he starts to play he is 100 percent inside the music and that is why I find it easy to go in to the music world too. So many things to respect.

In the day time I went to Akihabara for a meeting. I have seen a lot on TV about this town but never has time to actually go. I only went for a short time but love to look around when I have some more time.

未分類 | 固定リンク
(2007/03/01(木) 00:31)

copyright © 2005 Miyaブログ all rights reserved.
Powered by FC2ブログ. / PHPウェブログシステム3 / ネットマニア


