Miyaブログ
   
  >> ホーム
  >> RSS1.0
プロフィール

Miya

  • Author:Miya
  • Miya ブログへようこそ!

最近の記事

月別アーカイブ

カテゴリー

 スポンサーサイト

スポンサー広告 | 固定リンク
(--/--/--(--) --:--)

 2010年、あけましておめでとうございます!
写真_convert_20100102162628

「Oriental Sun」というアルバムをつくってから、太陽をより身近に感じるようになりました。

2010年元旦の初日の出はまさに私にとっての[Oriental Sun]。

豊かな光を浴びて、幸せな気持ちになりました。感謝です!

そして、夜は信じられないほど、美しく、力強い満月でしたね。

写真_convert_20100102162833

新しい年のはじまりにぴったり。希望を感じました。




昨年はあたたかい応援を本当にありがとうございました。

今年も[Oriental Sun] ともども、どうぞよろしくお願い致します。

ライブ会場で一緒に楽しい時間を過ごしましょう!!

皆様にとって素晴らしい一年でありますように。

Since I made the album Oriental Sun I feel the sun closer to me now.

The sunrise of the new year’s day was beautiful and perfect.

I feel that everything is connected when feeling the power of the sun shine..


In the night it was such a beautiful and powerful full moon.

It is perfect for the start of a new year and I felt some hope.

Thank you so much for supporting me last year and I hope it will be a great year for you this year.

I am looking forward to seeing you at the gigs this year!

未分類 | 固定リンク
(2010/01/03(日) 03:33)

copyright © 2005 Miyaブログ all rights reserved.
Powered by FC2ブログ. / PHPウェブログシステム3 / ネットマニア


