Miyaブログ
   
  >> ホーム
  >> RSS1.0
プロフィール

Miya

  • Author:Miya
  • Miya ブログへようこそ!

最近の記事

月別アーカイブ

カテゴリー

 スポンサーサイト

スポンサー広告 | 固定リンク
(--/--/--(--) --:--)

 Barbarbar


今日は俊太郎さんバンドのゲストにギターの直居隆雄さんとご一緒しました。その情熱的な深い音に胸がいっぱいになりました。私もこんなかっこいいミュージシャンになりたい、なってやるぞ!俊太郎さんのバンドはリラックスできて楽しいです。これもきっとリーダーのおかげだなぁ。そういえば演奏中に地震があったんだって。皆様大丈夫でしたか?私はフルート吹いてて全然気が付きませんでした。不思議。

Today I played with Syntaro's band with Mr. Naoi as a guest.I was fulled with the passionate sound of the guitar. It is great to be able to play with some one that is your aim. I can really relax in Syuntaro’s band. I guess this is the power of the leader. By the way did you know there was an earth quake today. I didn’t realize at all playing the flute. Is’nt it strange!

未分類 | 固定リンク
(2006/03/28(火) 04:38)

copyright © 2005 Miyaブログ all rights reserved.
Powered by FC2ブログ. / PHPウェブログシステム3 / ネットマニア


