Miyaブログ
   
  >> ホーム
  >> RSS1.0
プロフィール

Miya

  • Author:Miya
  • Miya ブログへようこそ!

最近の記事

月別アーカイブ

カテゴリー

 スポンサーサイト

スポンサー広告 | 固定リンク
(--/--/--(--) --:--)

 3/24
今日は前田憲男先生の新人発掘コンサートに出演しました。大学を卒業したばかりの方にまじっていいのかな?と思いつつ、私もキャリア2年目だからギリギリセーフかな。歌舞伎とか落語だったら40歳でも新人っていうし。まだまだこれからだと思うけど、改めて考えるとこの2年は大きい。色々な方と共演してたくさんの見方に出会って。私も自分なりにジャズという事を考えています。それは後で話すとして、今日はなんだか残念でした。みんなでマイクを使い回していたので仕方ないとは思うのですが、音環境はとても悪く、演奏も本当に紹介という感じで、もっと音楽的な事ができたはずと悔いが残ります。でも前田憲男先生と共演できただけで貴重な体験でした。

Today I played at Mr. Maeda ‘s concert finding new young jazz players. I wondered if I was OK to play amoung people that had just started their carrier but I guess I am a secound year player as a pro so I ‘m still ok. In the world of kabuki or Rakugo even if you are fourty you are still young and I think it is a bit simmilar to the jazz world. I think my carrier is just starting now but still this 2 years means a lot to me. I have played with many people and met many ways of thinking. Now I am thinking about my interptaion of jazz. I’ll talk about that later but today seemed ashame. The sound condition was really bad and the music was just like introducing us and not really musical. Although it was worthwhile just to be able to play with Mr. Maeda.
未分類 | 固定リンク
(2006/03/25(土) 00:33)

copyright © 2005 Miyaブログ all rights reserved.
Powered by FC2ブログ. / PHPウェブログシステム3 / ネットマニア


